بی قافیه ها

شعر نو معاصر و جملات فلسفی

بی قافیه ها

شعر نو معاصر و جملات فلسفی

بی قافیه ها

‏آنچه ما را به سمت بهتر شدن تغییر می‌دهد«آگاهی»است؛آگاهی،فقط باسواد بودن نیست،بلکه باسواد رفتار کردن است
آگاهی منجر می‌شود به درست زندگی کردن

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دیدار ماهرویان

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۱ ب.ظ | علی غلامی | ۰ نظر


ما را زِ شبِ وصل چه حاصل که تو از ناز


 تا باز کنی بند قبا ،

صبح دمیده ست....


#صائب_تبریزی

*****



هرچه می‌بینم سراغی از خیالت می‌دهد..

#بیدل_دهلوی

****


دیدار ماهرویان دیگر اثر ندارد/

این دل از آنچه دیده دیگر خبر ندارد/

گفتی که دامن خود از آب دیده تر کن/

گفتم که دل بگرید، دیده خبر ندارد...

#ساقی


***



تو جگر گوشه هم از شیر گرفتی و هنوز

 من بیچاره همان عاشق خونین جگرم 

#شهریار


****



نادر از هند نبرد

انچه تو بُردی

ز دلم...!


#اخوان_ثالث

***

عشق

آن است که اگر تو در سفر باشی,

من نماز را, شکسته بخوانم...!


#مازیار_منتظری_تهرانی


***


مثل داروهای کم پیدا، نبودت فاجعه ست...


من پراز درد توام ، بیمار میدانی که چیست....؟

#مجتبی_سپید


*****

‏شده نزدیک که هجران تو ما را بکشد 

اشتیاق تو مرا سوخت، کجایی؟! بازآ 

#وحشی_بافقی

***


  • علی غلامی

دیدار ماهرویان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی